Taahhüdü İhlal Hapis Cezaları
Anayasamız'da 2001 yılında bir değişiklik yapılmış ve 38'inci maddeye bir fıkra eklenmiştir, çok net bir şekilde sözleşmeden doğan yükümlülüklerini yerine getirmemesinden dolayı insanların özgürlüklerinden alıkonulamayacağı hüküm altına alınmıştır.

Şimdi, Adalet Bakanının açıkladığı bir paket var bu yargının hızlandırılmasına yönelik, önümüzdeki günlerde Meclise gelecek. Orada, işte icra takiplerinde bilinen "taahhüdü ihlal" dediğimiz bir suç var. Yani borçlu alacaklıyla ilgili olarak borcuna karşılık icra müdürlüğünde dosyaya "Ben bu borcu şu şekilde şu tarihte ödemeyi taahhüt ediyorum." diyor, ödemiyor, ödemeyince ona da bir hapis cezası bizim İcra ve İflas Kanunu'muz öngörüyor. Bunu da kaldırmamız lazım. Yani, bu da Anayasa'nın, açıkça, 38'inci maddesindeki hükmüne aykırı. Yani, burada hapis cezasının bu tür özel hukuku ilgilendiren konularda olmaması, alacak konularında olmaması gerekiyordu.

Avukat Turgut DİBEK
CHP Parti Meclisi Üyesi
Kırklereli Milletvekili
TBMM: (0312)4205728 - (0312)4205729

252 Yorumlar

Sitede yer alan yorumlar site ziyaretçilerinin kişisel görüşleridir. Hukuki tüm sorumluluk yorumlayana aittir.

  1. bu konuyuda adalet bakanlığı nın en kısa zamanda çözüceğini umuyorum.38.madde bas bas bağırırken yıllardır bu adaletin nerede olduğuda muamma..GEÇ GELEN ADALET diyelim..

    YanıtlaSil
  2. Emlakci Emlakci29 Ocak, 2012

    TAAHHÜDÜ İHLALDEN HAPİSLİK CEZASI ALANLAR.HİÇBİRİMİZ DOSYALARIMIZI KAYBETMİYELİM.BUGÜN BİZİM İÇİN HAPİSLİK CEZASI İSTEYENLERE BİZDE TAZMİNAT DAVALARIMIZI AÇACAĞIZ.İİK 340 MADDESİ ANAYASANIN 38 MADDESİNE ve AİH SÖZLEŞMELERİNE AÇIKCA AYKIRI. ve ŞU ANDA SAVUNMALARIN BİLE BU AYKIRILIK ÜZERİNDEN YAPILMASI AKLI SELİM HAKİMLERE DOĞRU KARAR VERDİRMEYİ SAĞALAYABİLİR. TARİH TEKERRÜRDEN İBARETTİR.GÜN GELECEK HEMDE ÇOK KISA BİR ZAMAN SONRA.BİZİ SUÇLAYANLARA CEZA VEREN VE VERDİRENLERE BİZDE DAVA AÇACAĞIZ.HEM TÜRKİYE MAHKEMELERİNDE HEMDE AİHM DE

    YanıtlaSil
  3. Emlakci Emlakci30 Ocak, 2012

    DEĞERLİ Anonymous ARKADAŞIM.BURSADAKİ AVUKATLARIN BU YAPILANMALARINI SN.BAŞBAKANIMIZ ve SN.ADALET BAKANIMIZA İHBAR EDERSENİZ , EMİNİMKİ BU DAVRANIŞIN SIKI TAKİPCİSİ OLACAKLARDIR.LÜTFEN BUNU E-MAİL.ADRESLERİNE BİLDİRİN.E-MAİL.ADRESLERİNİ BİLMİYORSANIZ emlakci.emlakci@yandex.com.tr adresine mesaj çekin size bildireyim.

    YanıtlaSil
  4. acilllllll30 Ocak, 2012

    hemen tbmm sayafasından buluyorum maılerimi atıyorum sizde bakın o sayfada var durmak yokkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  5. MİLLETVEKİLLERİMİZİN E-MAİL.ADRESLERİ
    ÖNEMLİ NOT: MHP li MİLLETVEKİLLERİNDEN BU KONUDA YARDIM İSTEMEYELİM.ÇÜNKÜ ONLAR TEFECİLERİ,MAFYALARI KORUYORLAR BİLGİNİZ OLSUN

    • ahmet.iyimaya@tbmm.gov.tr; ahmetaydin@tbmm.gov.tr; akif.hamzacebi@tbmm.gov.tr; emineulker.tarhan@tbmm.gov.tr; hasip.kaplan@tbmm.gov.tr; mehmet.saglam@tbmm.gov.tr; mehmet.sandir@tbmm.gov.tr; mustafa.elitas@tbmm.gov.tr; oktay.vural@tbmm.gov.tr; sadik.yakut@tbmm.gov.tr; sinan.aygun@tbmm.gov.tr; nurettin.canikli@tbmm.gov.tr; a.aydin@tbmm.gov.tr; mahir.unal@tbmm.gov.tr; aysenur.bahcekapili@tbmm.gov.tr; muharrem.ince@tbmm.gov.tr; pervin.buldan@tbmm.gov.tr; meral.aksener@tbmm.gov.tr; sukranguldal.mumcu@tbmm.gov.tr

    YanıtlaSil
  6. Sn Başbakanımızın e-mail.adresi
    receptayyip.erdogan@tbmm.gov.tr

    YanıtlaSil
  7. arakadaşlar sabahtan beri 10 milletvekilerini aradım taahütle ilgili calışma yok dediler bende mhpli vekileri aradım sizde gec olmadan mhpli vekileri arayn dile getirecekler arkadaşlar bende taahüt magduruyum acele edin yarın cok gec olabilir özellikle turgut dibek ği de arayın

    YanıtlaSil
  8. kardeşim yanlış düşünüyrsun sende ara cep telefonlarını nasıl dinliyor karşısındakileri ben hepsinide aradım tahahüdü ihlale ilgili bakalım yarın dile getirecekler saygılar

    YanıtlaSil
  9. acilllllll30 Ocak, 2012

    TLFNUNU ALABİLİRMİYİM ARAYACAM BEN MAİL ATIYORUM

    YanıtlaSil
  10. yukarda meclis telefonlarında var kardeş başbakan yardımcısı bülent arıncın teli 05322416255 05323228685 05333452384 arayın bunları derdimizi anlatalım sonucta insanız hakkımız madem anayasa aykırı bu taahüdü ihlal cezaları kaldırsınlar o zaman

    YanıtlaSil
  11. ARKADAŞLAR YENİ BİR GELİŞME VARMI?

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar 5 tane tahüt verdim işlerim bozuldu ve hiç birini ödeyemiyorum iflas ettim aileme bakmaya çalışıyorum aramam tutuklamam var herhalde ben ne yapmalıyım ben eğer ceza alırsam 5 kere 3ay yani 15 ay mı yatacağım eğer bilgisi olan varsa lütfen cevap yaz sın teşekürler

    YanıtlaSil
  13. her borçtan 1 sefer yatıyorsun aynı borçtan 2kez yatıramazlar kanun böyle

    YanıtlaSil
  14. SN.HAKAN. İNŞAALLAH BU KÖTÜ GÜNLERDE GEÇECEKYAKALANMAN ÇIKTIYSA ORTALIKTA GÖRÜNME . 3.YARGI PAKETİ TBMM NE GİTTİ İNŞAALLAH KISA ZAMANDA O YASALAŞIR .SORUNLARIMIZ ÇÖZÜLECEK

    YanıtlaSil
  15. 3. yargı paketinde icra tahhütlerine af varmı ki

    YanıtlaSil
  16. Sevginaydin31 Ocak, 2012

    bu konuyu pek ele almıyorlar

    YanıtlaSil
  17. Gurselkaymak31 Ocak, 2012

    aynen öyle değerli kardeşim 1,5 sene neredeyse. Geçmiş olsun.Nekadar saçma değilmi?

    YanıtlaSil
  18. Gurselkaymak31 Ocak, 2012

    alıyorlar gibi icra iflas kanunu adı altında bir şeyler çıkacak gibi. Ama kesin değil.kanun çıkana kadar Yakalanmayın derim ayrıca kanunun içerisinde olurmu , olursa kaç TL ye kadar taahhüdü ihlal hapis olmaktan çıkacak belirsiz.

    YanıtlaSil
  19. Gurselkaymak31 Ocak, 2012

    ileveten son birşey daha aynı taahhütten 1 kere hapis yatarsınız ve 2 sene yakalanmazsanız otomatik olarak cezanız düşer.

    YanıtlaSil
  20. Gurselkaymak31 Ocak, 2012

    bir ilave de benden 2 yıl yakalanmazsanız cezanız düşer...

    YanıtlaSil
  21. Sevginaydin31 Ocak, 2012

    yattıktan sonra zaten yakalama düşmyormu

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar bizim bu işkencemiz bitmiyecek herhelde

    YanıtlaSil
  23. Alideryacopur01 Şubat, 2012

    arkadaşlar cahilliğime verin .bu taahhüdü ihlal daha önce ödeyemediğimiz viza kartı borcu için bankada imzaladığımız yeni ödeme planı şeklindeki imzaya uymamak mı yoksa icra geldiğinde avukata ve icra memuruna verdiğimiz imza mı.. bir anlatan olursa sevinirim.

    YanıtlaSil
  24. icra dairesi yada icra memurları nezaretinde evde yada işte verilen taahhütler geçerlidir.Gerisi boş,birşey olmaz

    YanıtlaSil
  25. çek taahütlerinde hapis cezasıda bu yeni kanunla kalktımı bilen varmı

    YanıtlaSil
  26. KANAYANYARA01 Şubat, 2012

    aradaşım evet şuan benim biraderim aynı sen durumunda ve 3ere9 yani 27 ay verdiler nasıl oluyorsa oluyor verdiler işte itiraz bile etti nafile arşının avuatı ile yerel yargıcılar ço iyi ahbap çavuş ilişisindeler..

    YanıtlaSil
  27. KANAYANYARA01 Şubat, 2012

    serap s...... desteğine teşekkürler....şimdi hak arama zamanı burada bu konuda veya diğer tüm borca hapis konularında sırtsırtayız dostlar..ve herzamanki gibi SN.CÜNEYT BEY e TEŞEKKÜRLER ELİNE BEYNİNE YÜREĞİNE SAĞLIK söz verilirse böyle tutulur tüm savaşçı arkadaşların buraya toplanması elimizde hepinizi saygıyla selamlıyorum...

    YanıtlaSil
  28. KANAYANYARA02 Şubat, 2012

    TÜM TAAHHÜT VE İCRA TAAHHÜT VE İCRA MAĞDURLARINI BU PLATFORMA DAVET EDELİM ARKADAŞLAR..savaşımızı buradan yürütelim..

    YanıtlaSil
  29. KANAYANYARA02 Şubat, 2012

    yok ama olmaması için bir nedende yok...ve olması için aynı diğer tarafta olduğu gibi bastıracağız son 10 ün içinde gündeme getirmeliyiz...

    YanıtlaSil
  30. arkadşlar bir soru sormak istiyorum tum kanun koyuculara avukatlara TBMM ine işyeri faal durumda iken tahüt vermiş bi tane veya bir kaçtane iflas etti veya avukat tüm iş yerini haczetti işletme durdu hapse girmeden nasıl çalışıpta para kazanıp borcunu odiyebilsin hapisten dolayı yuvası yıkılan çolğu çocuğu aç perişan olması alacaklıya bir faydası olurmu hapis yattıktan sonra o acıyla borcunu ödemek istiyen olurmu şu soruları sorup cevabını alıp bu konuyla ilgili çözum bulabilecek kişilere ulaşabilirsek çözüm olabilir yanlız avukatların genelde kanunsuz çaliştığını mantık dışı olduklarını unutmayın saygılar

    YanıtlaSil
  31. yusuf kenan02 Şubat, 2012

    ben 2 davadan tahüdü ihlal ettim itiraz ettim.bu itirazım kaç gün içinde sonuçlanır sonucunda tekrar hapis cezası çıkarmı.tahhüdü ihlalden hapis cezası kalktımı?itirazıma sonuç geldikten sonra ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  32. Sayın Kardeşim.İtirazın yanıtlanması zamanı belli olmuyor.İtirazı yanıtlayan mahkemenin dosyası çoksa ki çoktur, asgari 20-25 gün ile 1,5 aya arasında değişir.Taahhüdü ihalal cezaları henüz kalkmadı. İnşaallah sıra onun mücadelesine geldi.İtiraza genellikle cevap gelmez,siz soracaksınız

    YanıtlaSil
  33. Sn.KANAYANYARA. KODUNUZ HEPİMİZ DERDİNİ ANLATIYOR. PLATFORMDA TOPLANMA ÖNERİNİZ ÇOK YERİNDE BU ÇALIŞMANIN HEMEN BAŞLATILMASI LAZIM.
    ANCAK ŞÖYLE BİR ŞEY VAR. BU ÇALIŞMA KARŞILIKSIZ ÇEKLER PLATFORMUNDAKİ DENYEİMLİ ve TECRÜBELİ ÖNDERLRİMİZ CÜNEYT BEY,BASKETCİ ve DİĞER ARKADAŞLARI VASITASIYLA MÜCADELE BAŞLAYACAK.EN ÖNEMLİ OLAN CUMHURBAŞKANININ ÇEK YASASINI BUGÜN İMZALAYIPRESMİ GAZETEDE YAYINLANMASI. AYRICA DİĞER PLATFORMDAKİ ARKADAŞLARIN HEPSİNİN TAAHHÜDÜ İHLAL SORUNLARI VAR.
    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  34. slm ben dukkan sahıbıyım ama 2 adet tahutnamem var sankı bu dukkan kapanınca bu parayı alabıleceklerınımı sanıyolar 6 ay yatarsam nasıl odenır bu para tbmm den ınşallah bu yasa cıkarda her kez calısıp kurtulur saygılar

    YanıtlaSil
  35. kardeş ewet bunlar biz iceriye girince kına yakacaklar

    YanıtlaSil
  36. dinal durak02 Şubat, 2012

    sjm bn 15yaşında bir çocuk biz iki kardeşiz annemle babam tahüdü ihlalden dolayı kaçıyorlar 1.5 senedir görmüyoruz burdan milletvekilere sesleniyorum acaba onlar çocuklarından aayrıkalsalardı belkibizi anlardı kimbilir benim gibi insan vardır lütfen duyun sesimi yalvarıyorum ben karnemde teşekür getirdim ama annem ve babam görmedi onun için allahıma dua ediyorum yarın kandil herkesin kandili muberek olsun hepimizin duaları kabul etsin allahtan bizi amcamlar bakıyor onun için sesimi duyun icra iflas kanuna af çıkmasını çok istiyorum aileme kavuşacam allah kimseyi anne ve babasından ayırmasın ne olur bir bilgisi olan varsa tahüdü ihlalden bana cevap yasın ben dinal cep 05316037789

    YanıtlaSil
  37. TAAHHÜTMAĞDURU02 Şubat, 2012

    Arkadaşlar Adalet bakanımız Tv. ekranlarında kendi ağzıyla demedi mi "anayasanın 38. maddesi gereği hiçkimse sözleşmeden doğan yükümlülüğü yerine getirememesinden dolayı hürriyetinden alıkomulamaz" ve bu cezalardan dolayı AİHM başvurularında türkiye zor duruma düşer diye, aynı cümleyi Ahmet İYİMAYA' da çek yasasını meclise sunarken sarfetti, anlamak bu kadar güç mü, bizler gibi taahhüt mağduru olan kişilerin hemen hemen hepsinin alacaklıları bankalar değil mi ??? cümlenin devamını varın sizler tamamlayın... Acı, çok acı bir gerçek ama ne yazık ki durum bundan ibaret arkadaşlar... Hukuki olarak yada başka yollardan bu konu ile mücadele kapsamında herkesin desteğine ihtiyacımız var.... Not : Adalet bakanı ve Ahmet İYİMAYA'ya TV. ekranları karşısında bu cümleleri sarfettiklerini ve taahhütlerin de bu kapsama girdiği yönünde mailler attım...

    YanıtlaSil
  38. taahüd mag03 Şubat, 2012

    biz insan degilmiyiaz anayasaya aykırı olan bir yasa ile bize caza veriyorlar ben oturdum pc başına actım meclis baş sayfasına telefonla başladım hepsine aramaya ama malesef ak partiden hic kimseyle görüşemedim sadece chpli olanlarla mhp li olanlar cıktı derdime onlara anlattım ama coğu bu taahütle ilgili bişey bilmiyorlar sizde arayın sesimize duyuralım bir tahahüd mağduru olarak kandiliniz mubarek olsun inşallah yeni iflas yasasında af çıkarda bu lanet cezadan kurtuluruz

    YanıtlaSil
  39. slm ben 15 yaşındayım adım esra annem ve babam tahhüdü ihlalden kaçak yaşıyorlar bu kanun çıkıcakmı ?.burada qörüyorumki herkez mağdur evimize polis geliyor bir cineyer işleyen insanın evine bile bu kadar sık polis geldiğini sanmıyorum.resmen anneme ve babama katil muamelesi gösteriliyor sesimi duyun sn.başbakanım ve milletvekilleri şu kanunu çıkarın bu kadar insan mağdur durumda sonucu ne çocuklar rezil oluyor aile daqılıyor lütfen yardım edin artık lütfen. . . . . . . . .

    YanıtlaSil
  40. Synergy Hot03 Şubat, 2012

    dunyanin hicbi yerinde böyle bisey yok icradan iflasatan cekten senetten sözlesmeden hapis yok AIHM ye sikayet edin Meclisi arayin Akp genel merkezini yani Ankara yi arayin halkla iliskilere sikayetinizi bildirin bos durmayalim arkadaslar konu kapanirsa tekrardan acilm,asi cok zor lur lütfen bastirlarim elbirligi ile...... Alacagina karsilik alacaklisini hapis yatiranlari Allah bildigi gibi yapsin !!

    YanıtlaSil
  41. Toruninsaat03 Şubat, 2012

    taahütü ihlal ile ilğili ne zaman meclisde konuşulacak bilen varmı

    YanıtlaSil
  42. ama halen birşey yapmıyoruz gerçi durmadan mail atıyorum ben

    YanıtlaSil
  43. ya bizden başka magdur olan yok galiba taahüd ihlalden bakarmısınız kimse yok sitede

    YanıtlaSil
  44. Özgür ruh04 Şubat, 2012

    arkadaşlar bende çeklerime icrataahhüdü verdimvebuyasayla biz kurtulamıyoruz böylesaçmalık olurmu oysa çok umutlanmıştık

    YanıtlaSil
  45. KANAYANYARA04 Şubat, 2012

    sn..esn bende atıyorum dikkat ederseniz her 2-3 günde bir konuyu dile getiriyorum pasif durmayalım mail mesaj ve tv ekranlarına çıkanlara konuyu hatırlatmada tekrar tekrar etmekte fayda var ve inşallah başarırız...

    YanıtlaSil
  46. gündeme geldi mi taahhüt ile ilgili bir işlem var mı ben hiçbir bilgi bulamıyorum

    YanıtlaSil
  47. icra taahhüdünden ses var mı

    YanıtlaSil
  48. icra taahhütüne gerçekten af çıkacak mı biri bişey söylesin ltfn

    YanıtlaSil
  49. merhaba ...ben cevap vereyim şu anda kardeşim cezaevinde ..borç miktarı ne olursa olsun ister 10 bin lira istersen 100 bin lira her dosyadan 3 ay yatıyorsun.. evet tam 15 ay yatarsın ..bence saklanmaya çalış 2 seneyi doldurursan yakalanmadan davalar düşüyor allah yardımcın olsun ...

    YanıtlaSil
  50. gerçektem eminmisin ...tbmm de yargı paketi ...inşallah hepimiz kurtuluruz ...

    YanıtlaSil
  51. mücadele edeceğiz durmadan aşağıda emlakçı arkadaşın yazdığı yerler mail atıp faks, tlf edeceğiz bunun için 10 gün var bu pakette yer elmazsa bundan sonra çok zor çıkması......

    YanıtlaSil
  52. galiba çekten tahhaüttün hapis kalktı...

    YanıtlaSil
  53. nerede o adresler ...

    YanıtlaSil
  54. Ufukerunver04 Şubat, 2012

    tahüdü ihlal cezasını kaldırın insan haklarına aykırıdır

    YanıtlaSil
  55. Fth_gurbuz05 Şubat, 2012

    Arkadaslar karsiliksiz cekten dolayi hapiste kimse kalmadi,sira biz taahhud ihlal yasayanlara geldi.Benim guvendigim nokta 5 yil altinda hapis cezalarinin ertelenmesi durumu,ve de ekonomik suclardan dolayi,ekonomik cezalarin veriliyor olmasi.Insallah 3.paket mecise gelmeden bu konuda gundeme gelir ve hepimiz kacak yasamaktan kurtuluruz.

    YanıtlaSil
  56. AŞAĞIDA VAR EMLAKÇI ARKADAŞIMIZ YAYINLAMIŞTI

    YanıtlaSil
  57. bizim çabalarımızda o yönde KANARYA arkadaşımız neyapacağımızı yazıyor onu takip edin....

    YanıtlaSil
  58. Arkadaşlar

    2008 de icra ödeme taahhütünde bulundum muhtemelen cezamda çıkmıştı, icra cezasının iki yıl içinde düşeceginiz yazanlar var böyle bir kanun varmı???

    YanıtlaSil
  59. KANAYANYARA06 Şubat, 2012

    evet var..tebligatın yapıldığı tarşhten itibaren 2 tam yıl geçerse zamanaşımı oluşur..

    YanıtlaSil
  60. KANAYANYARA06 Şubat, 2012

    sn esn kanarya :))))da olduk en sonunda..

    YanıtlaSil
  61. hangi ülkede esnafını halkını taaddü ihlal gibi sacma bir kanunla iceride yatırırsın bunlar gercekten suclumu ülkesinemi karşı gelmiş adammı öldürmüş ne hakla bu insanları içeride tutuyoruz insanlar ülkesinde kacak yaşamak zorundamı

    YanıtlaSil
  62. ya kusura bakma telaştan öyle yazmışım KANAYANYARA ama ben diğer sitedede aa kanarya burda diyordum şimdi farkına vardım özürrr:)))

    YanıtlaSil
  63. KANAYANYARA06 Şubat, 2012

    sn Fth_gurbuz güvendiğiniz nokta olan 5yıl altında hapis cezalarının ertelenmesi durumu zaten daha öncede yasada olan 3yıla kadar olan cezaların(ilk defa işlenmiş)kapsamını 2 yıl daha genişletmektir..malumdurki icra taahhütlerinde attığınız her imza 3 ay ile cezalandırılmaktadır ve buna hapis tazyik cezası yani disiplin cezasıda diyebilirsiniz halbuki bu ceza 3 ay ile sınırllı kalmayıp anaborcu taksitlerine bile usulsüzce herbirine 3aylık ceza açabiliyorlar neyazıkki hakim ve savcılarımz ise bizim bile bildiğimiz hatta yargıtayın içtihadı olmasına dair görüşü olduğu halde buna gözyumuyorlar ne hikmetse..anlaşılan üzerine üniforma ve türevi elbise geçiren herkes insanı horgörme arzusuna hertürlü naildir..halkını ezmeyi zulmetmeyi bu kadar seven bir millet daha görülmedi herhalde,o güzelim atalarımızdan bize miras kalan örf-terbiye herşey gitmiş yerine paraya pula güce sınıfa tapan bir nesil oluşmuştur..bu son 30 yılın sonuçları ortadadır..yapmamız geren kendi haklarımızı kendimizin aramasıdır..bırakın avukat filanı..kendi dosyalarınızı kendiniz koşturun..durmayın bu ihlaller için bakan,m,vekili,gerekli adalet komisyon üyeleri,sivil toplum kuruluşları,insan hakları dernekleri ve gerekirse AİHM e başvurun ha derseniz aihmde ülkemimi şikayet edecem e beni insan yerine koymayan vergimle sınıfçılık yapan derebeylerini ülkemden teizlemek için gerekirse vereceğiz,işimizi evimizi,ailemizi,geleceğimizi,onurumuzu yıkanları öyle seyretmeyeceğiz..ne duruyorsunuz bittimi yazımı okumanız ?ozaman hemen başlayın mail-fax (fax yani yazılı istek çok çok önemlidir)...sevgi ve saygıyla..

    YanıtlaSil
  64. bundan iikiyıl önce cok güzel islerim vardı .yanımda 16 kisi calsıyordu.
    yurt dısındaki işim icin100 bin tl lik tek çek kesmiştim, çek iki yılda avukat masraflarıyla 360 bin tl oldu . bir gün is yerinde iken avukat geldi icra yapcaz ayda 10 bin 10 tahadüt ver dedi .yoksa eve gidecez dediler. bende mecburiyetten verdim. sonra ödeyemedim iş yerimi evimi bir günde kaldırdım. herseyimi aldılar. hakim tutuklama kararı cıkarttı hakkımda. 2 gün yattım .bizimkiler harc borc 35 bin yi yatırıp cıktım. avukat birdaha mahkemeye basvurdu yine yakalanmam cıktı. herseyi aldılar . su anda oldugum sehirden ayrıldım. baska sehirde yasıyorum . avukatım agır cezaya itiraz etti red geldi. yargıtay kararım var elimde bir bir daha girmemen gerekli dedi. herseyimi ona umut ettim. ne yapmaklıyımm acele yardımmm lütfenn colugumdan cocugumdan oldum . napıcagımıda bilmiyorum. lütfen yardımmm. :(

    YanıtlaSil
  65. cek yasası cıktı .tahütte kalkması şart arkadaşlar bu haksızlık.meclise ,milletvekillerne arayalm .durmaylım.38. maddeye aykırı.tahüütle özlürlükler kısıtlanamaz.ÇOK BÜYÜK HAKSIZLIK

    YanıtlaSil
  66. KANAYANYARA06 Şubat, 2012

    elinde yargıtayın senin lehinde kararı varsa kralı gelse sana hiçbirşey yapamaz..

    YanıtlaSil
  67. Özgür ruh07 Şubat, 2012

    arkadaşlar birşeysorucam bentaahhütleri çeklereverdim taahhütleri vereli 2yıloldu fazlasıyla alacaklılardosyalarıyenilememişler taahhüdü ihlalden cezalarımdüşermi yoksa cezaverildikten sonra2yılıbeklememgerekiyomu

    YanıtlaSil
  68. kanayanyara nerdesiniz tek kaldım

    YanıtlaSil
  69. selam..ben ve eşim aynı dosya dan taahhüdü ihlal suçundan 3 er ay hapis cezasına çarptırıldık ikimizin birden aynı anda ceza evine girmemiz neyi çözümleyecek anlamış değiliz böyle bir durumda yapmamız gereken nedir sizden bilgi alabilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  70. Hayricankaya197409 Şubat, 2012

    Taahüdü ihlalden 2 ayrı dosyadan yakalamam var kaçacam diye her gün canım çıkıyor birisi bana taahüt ihlaldan hapis cezası kalktı desin ne olur

    YanıtlaSil
  71. Ersan Enerji09 Şubat, 2012

    slmlar.hükümetimiz biz borçlu esnafını düşündü.çek yAsasını onaylattı.ama.maddi suça maddi ceza denmesine rağmen taahhüt ihlalini kaldırmadı.ya da kalkacak ta bizmi bilmiyoruz.saygılar

    YanıtlaSil
  72. KANAYANYARA09 Şubat, 2012

    yapacağınız bir şey yok gerekli durumları anlatmanız lazım 2 niz birden aynı dosyaya nasıl imza verdiniz?imzayı nerede verdiniz?icra memuru veya mdürünün imzasıda varmı?taksitler ve tarihler detaylı yazılımı?vs vs vs..size ona göre cvp vereyim..ama ceza çıktı diyorsunuz bundan sonra yapmanız gereken kesinlikle 2 tam yıl yakalanmayacaksınızki zaman aşımından düşsün,ve siz kaçarken dosya hakkındaki tüm olumsuzlukları bir yakınınız veya avukatınız takip etsin(ki avukata nekadar güvenebilirseniz)

    YanıtlaSil
  73. KANAYANYARA09 Şubat, 2012

    bu gidişle ve gelecek olan 3.yargı paketiyle hapsi kaldıran bir madde yok..100 maddelik pakette te daha çok icra dairelerinin yapılanması hakkında yenilikler var..umudumuzu yitirmedik yinee..beklemekten ziyade mesj bombardımanına tutmya başladık artık ne kadar değer verilir yazdıklarımıza bekleyip göreceğiz..

    YanıtlaSil
  74. OLACAK İŞALLAH

    YanıtlaSil
  75. kardeşim gecmiş olsun kaderimiz aynı ben iki dosyadan ceza aldım kaçacam diye anam ağlıyor ama eşimi kurtardım güzel bir dilekceyle onu beraat etti cok şükür cocuklarımızı kim bakacak ey duyun sesimizi bu lanet yasayı bir an önce kaldırın bizde işimizin başına geçelim bu nedir ya

    YanıtlaSil
  76. KANAYANYARA10 Şubat, 2012

    sn Esn hem bu icra taahhütü sıkıntılrı nedeniyle koşturmak, hemde azda olsa kırgınlıktan olsa gerek ara vermekteyim anlamışsınızdır bunu..ama sizi ve bu konudaki tüm arkadaşları hiçbirzaman tek bırakmıyacağım sözüm söz..

    YanıtlaSil
  77. KANAYANYARA10 Şubat, 2012

    ANAYASA 38.maddeye,AİHM 4.maddeye aykırı olan BORCA KARŞI HAPİS CEZASI ve DEVLETİN aradan çekilmesi gereken yasalrdan bıktık artık..BORÇTAN DOLAYI HAPİS BİTSİN ARTIK..YETER..DUYUN ŞU SESLERİ..
    İnsanca yaşamaktan çıkardınız bizi bari İNSAN OLMAKTAN ÇIKARMAYIN bizi ey yasa koyuculr..örnek yargıtay kararlarını bile umursamayan bir yapıyla mücadele etmekten bıktık,icra dairelerinde dönen dolaplardan bıktık,rüşvet arkadaş çarklarında öğütülüyoruz..bu ahbap çavuş ilişkilerine son verin,hapis kıskacı ile ele aldıkları insanları sömüre sömüre ne ev kaldı ne iş kaldı ne aile kaldı..bu sosyal bir patlamaya yol açacak bunun farkına varın artık..

    YanıtlaSil
  78. teşşekkürler ama kimse hareket etmiyoruz kendi kendimize yazışıyoruz arada bir sitedeki belli isimler bir açıklama yapıyor susun gibisinden 1 gün 2gün bekleyin deyip geçiştiriyorar bundan sonrada ankara toplantıları çıkar.....

    YanıtlaSil
  79. KANAYANYARA10 Şubat, 2012

    şu faceden beni ekleyebilirseniz rahatlıkla konuşabileceğiz...bulamadınız beni gitti Ata Kan profil resmim kırmızı klasik bir araç..

    YanıtlaSil
  80. kelimesi kelimesine hemfikiriz sn KANAYANYARA..

    YanıtlaSil
  81. Beyaz Gulum 123011 Aralık, 2012

    thüüte yapacak birşey yok 3 ay hapis var borcunu ödemeye bak

    YanıtlaSil
  82. Beyaz Gulum 123011 Aralık, 2012

    thüüt verdiyseni borcunzu ödemeye pakın yoksa hapis 3 ay kadar yatarsınz

    YanıtlaSil
  83. NEDEN TAHÜTE YAPACAK BİR ŞEY OLMASIN ÇEK LER İÇİN YASA ÇIKTI BU NEDEN OLMASIN

    YanıtlaSil
  84. ben ve eşim esnafız işlerimizin kötü gitmesinden dolayı borçlarımızı gününde ödeyemedik ve bir yere olan borcumuzdan dolayı haciz geldi ve avukat geldiğinde eger her ay sabit şu kadar öderseniz hem borcunuz sizi sıkmadan ödeme imkanınız olacak diyerek eşimde bunu kabul etmiş 8 binliralık borca eşim taahütle her ay ödeyeceğine dair imza altına almış fakat bizim işlerimiz daha kötüye gidince verilen taahütü yerine getiremedik 5ay sonra eşime tutuklama kararı çıktı avukatla zor bela kısım kızım ödeyeceğimizi söyleyerek hapis cezasını kaldır ve borcu benim üzerime yaptı her ay bellli bir ücret ödeyeceğime dair imza altına aldık... ben işe başladığım için sıgortalı ay miçinde ödeme yapmazsam maaşıma el konulacağı söylendi bende kabul ettim 1000 tl ödedim ama ben işten ayrıldım ve 7 aydır işsizin doğal olarak orayada ödeme yapamıyorum bu konuda bana hapis cezası yada başka bir ceza çıkarmı bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevirimmm

    YanıtlaSil
  85. gbt de görünüyor arkadaşım ben yakalandım 22 ay kaçtım jandarma çevirmesinde yakalandım

    YanıtlaSil
  86. Janseli_nisam15 Ocak, 2013

    ya biri neden buna cevap vermiyorrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  87. Aklı selim aklını eşşekler dürtsün kim ödemeyecem diye alır işim bozulsun borcumu ödemeyeyim evimden eşyalarım alınsın diye borçlar zihni bozuk senin gibiler yüzünden bu memleket bir gün karışacak sen ve senin gibilerin çocukları paraları olduğu için yurt dışına kaçacaksınız kızın hans ile oğlunda emanuela ile evlenecek zihniyeti bozuk ...

    YanıtlaSil
  88. çıkar kardeşim bence gidin borçlu olduğunuz kişiye durumu anlatın

    YanıtlaSil
  89. gbt de görünüyor olması gerek bunu kesin bilen varmı

    YanıtlaSil
  90. Adam öldür, hırsızlık yap, teröröcü ol dolandırıcı ol,sapıklık yap,kapkaççılık yap, hapisten yırtarsınız.Sakın olaki taahüde imza atma çünkü bu yukarıda saydığım suçlardan daha kötü azılı bir suçki yasada yeri yok vayyy anasına vayy ne günlere kaldık .Taahüdü ihlalden hapis yatanlara kaçak durumundaki taahütçülere ve onların yolunu gözleyen eşlere çocuklarına allahım sabır versin.BU TAAHÜTÜ İHLAL NE BÜYÜK BİR SUÇMUŞ BÖYLE PES DOĞRUSU.saygılar HÜKÜMET ,SAYIN BAŞBAKANIMIZ,BAKANLARIMIZ VE AKP ADALET KOMİSYON ÜYELERİNİ ARAMAMIZA RAĞMEN TELEFONLARIMIZI YÜZÜMÜZE KAPATAN SAYIN ÜYELERİMİZE LÜTFEN DUYARLI OLUN TAAHÜT BU KADAR ADİ BİR SUÇMU??ADİ OLAN TÜM SUÇLAR TAHLİYE EDİLİYOR.Avukatların tuzağına düşmüş zoraki ve icra baskıları altında taahüt imzalayanlar hapisle cezalandırılıyorlar sorarım sizlere dışarıda bu burcu katlanmış faizleriyle ödemeye çalışırken 2 ay işleri bozuk gidenler ödeyemeyince hapis ediliyorlar dışarıda borcunu ödeyemeyen hapiste bu borcu nasıl ödeyecek çalışanlar işlerinden atılacak esnasa dükkanıda kiraysa bir yıkımda burada olacak icracılar ve avukatlar kese doldurma peşinde buna bir dur demeniz gerekiyor lütfen artık ilgilenin bu sorunlada

    YanıtlaSil
  91. Good design www.karsiliksizcek.net. Offtopic: Who do you think this year will be the winner of the Champions League Cup?
    krogers pharmacy locations [url=http://acquistagenericolevitra.com/#zfjhd]levitra generico acquisto[/url] ads with sexuality

    YanıtlaSil
  92. Arkadaslar herkese gecmis olsun bnmde ihlalden 18 ayim var kaciorum 24ay zaman asimi doldurmaya calisiorumm hemen hemen 14 ayim bitti yakalanirsam coluk cocuk rezil olacak allah sabir versin ins biran once bunada bi care bulunur

    YanıtlaSil
  93. arkadaşlar tahüttü olan maraşa gitsin temizlensin gelsin bende tahütüm vardı maraş hakimi serbestlik denetim den faydalandırıyor bilgi icin arayab,ilirsiniz0 05074624464

    YanıtlaSil
  94. Kahramanmarşta denetimli serbestlikle dışarı çıkan taahhüdü ihlal mağdurlarına kararda yurt dışı çıkış yasağı veriyorlar mı .

    YanıtlaSil
  95. Ali soylunun11 Mart, 2013

    değerli arkadaşlar çok iyi bilen yardımcı olsun...
    tahhüd tarihi ve kısa zaman sonrasına kadar ekonomik güç doğrultusunda kismi ödemeler yapıyordum..ancak tıkandım.
    karşı tarafın avukatın dava açma kesin süresi nedir.???kesin tahüt 20.09.2012... karşı taraf davayı 11.03 .2013 de açmış 30.04.2012 .e duruşma verilmiştir.... avukat tutacak param yoktur.3 ay içinde dava açılması gerekir diye okumuştım. dava açım kesin süresi nedir. bu dava düşermi..? teşekkürler.

    YanıtlaSil
  96. kardeşim benim bilmiyorum ki dosya ve tarihi var dediler ogünden beri kaçıyorum allah rızası için yardımcı ol

    YanıtlaSil
  97. Celal Toparlaklı14 Mayıs, 2013

    Ev adresinizi çocuklarınızın bulunduğu adresden almışsanız haciz hakları yok.Ancak adresiniz hala çocuklarınız ile birlikte görünüyorsa alabilirler.

    YanıtlaSil
  98. Kardeşim bir sorum olacak konu hakkında bilgin var galiba
    Ben evden ayrıldım eşimle ayrıyım yani bir şekilde çocuklarımın ikamet ettikleri evi bulup icraya gitmişler evdeki işe yarar malzemeler zaten çocukların adına faturalı böyle birşeyleri alabilirlermi

    YanıtlaSil
  99. Celal Toparlaklı14 Mayıs, 2013

    Ayrıca evdeki eşyalar çocuklarınızın üzerineyse haciz den 7 gün içinde bu eşyaların 3.kişilere ait olduğuna dair faturaları ile birlikte icra md.ne başvurun size nereye başvuracağınızı gösterir.

    YanıtlaSil
  100. sabır kardeşim sabır yapacak birşey yok devlette memur iken kazma kürek çalışan olduk bunu kazma kürek çalışanları aşağılamak niyetiyle yazmıyorum bilesiniz ekonomiyi yönetenler hep köşe tutanların yanında oldukları için bizler bu hale geldik bakın size kısa bir örnek rahmetli ecevit dönemiydi emekli maaş zammı üçbeşgün geç kaldı diye basın yayın halk kıyameti koparmıştı hatırlayın şimdi iki ay oldu birde utanmadan nisanda verileceğini söylüyorlar demekki neymiş köşe tutanlar da bu sefer yönetenlerin yanında yer alıyor onun için kimsenin sesi çıkmıyor
    Bir anayasa tutturmuş gidiyorlar ya dünyanın en kral anayasası olsa ne olacak uygulayan lar gene aynı değilmi bir ülkeyi anayasalar kanunlar değil arkadaşlar insanlar yönetir zihniyetin bozuksa kanun yasa tanımıyorsan ne olacak namuslu insanlardan müteşekkil bir meclis oluşturmadığımız müddetçe değişen bir şey olmayacaktır

    YanıtlaSil
  101. ben kıbrıse çıkış yaparken tahudu ıhladen yakalandım ıkametım ızmırde olmasına karşın kartal cezaevınde bırmudet yatım gebete bıdığım kadar heryerde çıkar yıne kesın bır araştırın

    YanıtlaSil
  102. Mahirfettah14 Mayıs, 2013

    peki GBT DE gözüküyormu

    YanıtlaSil
  103. Tarik_samanci14 Mayıs, 2013

    bende seyrettim. bir umut haydi arkadaşlar

    YanıtlaSil
  104. Tarik_samanci14 Mayıs, 2013

    http://tvarsivi.com/player.php?y=15&z=2012-02-19 19:15:24

    arkadaşlar bu linkden show haberi seyredebilirsiniz

    YanıtlaSil
  105. icra dairesi yada icra memurları nezaretinde evde yada işte verilen taahhütler geçerlidir.Gerisi boş,birşey olmaz

    YanıtlaSil
  106. kanatsızkelebek14 Mayıs, 2013

    arkadaşlar ev hacizleri kalkmadımı hala haciz yapıyorlarmı.

    YanıtlaSil
  107. kimin neyede hakkı olduğunu pek bilmiyoruz icra memuru ayrı avukatı ayrı bir acı kıran baş kesen bu ülkede kimin neye yetkisi var belli değil arkadaşım kendilerini bir halt sanıyor azıcık yetkiyle donatılmış kişiler ellerinden gelse canımızı alacaklar allah borçluya sabır ve para versin kim ister icra için kapısına gelinmesini ama gelenlerde ne din var ne iman asıp kesiyorlar tehdidin bini bir para
    diliyyorum allahtan böyle davrananların başınada böyle şeyler gelsin başka elimizden gelen yok

    YanıtlaSil
  108. celal bey orda yanlız çocuklarım ve yanlarında boşandığım eşim ile birlikte oturuyorlar benim o adresle herhangibir ilişiğim yok yani tebliğat vs. orayla ilgili değil eşimle ayrıldıktan sonra zaten kaydımı ordan almıştım iki yıl önce gelip çilingir falan getirmeye gidiyoruz demişler ancak bir daha gelmemişler bunu komşular söylemiş çocuklara

    YanıtlaSil
  109. necati özdemir14 Mayıs, 2013

    cezaevinde yatarak borçmu ödenir ya ozaman borç çogalır kimsede ödeyemez kimi adam öldürür kimi pkk ya karışır başka napsın insanlar ya kimide kendini öldürür böyle mantık türkiyede var kimininde affedersiniz karısı kızı yokluktan kötüyollara düşer başka ne bekliyosun sayın cumhurbakanım

    YanıtlaSil
  110. necati özdemir14 Mayıs, 2013

    hadi lan niye aykırı oluyo insanlar cezaevinde borçmu dedermiş insanlar karımı satsınlar ne yapsın işi ters gitmiş heralde senin tuzun kuru bir gün çıkta insanların evine bi bak bakalım yiyecek ekmek varmı

    YanıtlaSil
  111. ne zaman çıktı bu haber bende merakla bekliyorum eşim taahhüdden içerde inşallah çıkar

    YanıtlaSil
  112. kanatsızkelebek14 Mayıs, 2013

    19.02.2012 show tv haberlerine bakın

    YanıtlaSil
  113. Celal Toparlaklı14 Mayıs, 2013

    Arkadaşlar.Vekillerimizi maillerinizle uyandırmaya devam edelim.İcralık durumda olanlar içlerini rahat tutsunlar.Şu günlerde evlerinize gelerek haciz işlemini gerçekleştiren avukatların eline lüks bir ev değilse zaten birşey geçmiyor.Kaldıki buzdolabı,fırın ve pek lüzumlu eşyayı icra memuru dürüstse alamıyorlar.İcra memuru ortak çalışıyorsa (ki olanları herkes anlatıyor)varsın alsınlar.Zaten para etmeyecek.Onlarda biliyorlar.Size sıkıntı verirlerse Cumhuriyet savcılığına şikayet etme hakkınız var.Hatta Avukatı Baro yada şikayet edebilirsiniz.Bu konuda barolar şikayetinizi haklı bulursa avukatlığını elinden almaya kadar gidiyor.İcra memuruda ya sürülüyor veya memurluğuna son veriliyor.İştihaklar var alınabilecek eşyalar ile ilgili.Siz siz olun sakın hiçbir evrağa imza atmayın ve ailenize attırmayın.Sizi rahatsız ederlerse Allah bize biz size yorumunu yapın.Siz yerinizde oturun alacaklarını alsınlar gitsinler.Artık sonları geldi.Son çırpınışları.Vijdansızca haciz yapar sizleri taciz ederlerse zaten şikayet hakkınız var.Ayıca Allah da onlara mutlaka gösterecektir cezalarını.Allah onlarıda ıslah eder İnşallah.Gözü dönmüş tefeci ve faizci zihniyetteki bu avukat ve icra memurlarının Rabbim haklarından gelecektir.İçinizi ferah tutun ailenize sarılın.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  114. baransel4114 Mayıs, 2013

    muhtemelen itirazına red gelir. sana ceza veren mahkemenin kalemini ara itirazın souncunu sor ve ne zaman infaza gideceğini öğren. halden anlayan bir insan ise tutabildiği kadar tutmaya çalışır dosyanı elinde sonra mecburen verir infaza. sende kaçabildiğin kadar kaçmaya çalış, GBT sorgusunda çıkmadığı için sadece bağlı olduğun mernis adresinde aranırsın eğer o adresi kullanmıyor isen çok da fazla panik yapmana gerek yok. eğer o adresteysen seni gelir elleriyle koymuş gbi alırlar ancak yine de bu iş 2 hafta falan sürer. allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  115. slm arkadaşlar..eşim serbest meslek we taahüünü ödeyemedi çünkü kışın bizim işle rdurur..pwc we alüminyum...küçük esnafız yani..ama 8 gün önce içeri attılar..acaba ne geçti ellerine.we ben 8 aylık hamileyim..:((dışarıda o kadar suçlu insan warken neden bizi buluyorlar bilöiyorum..alt tarafı endi yağınla kawrulmaya çalısan küçük esnafız..3 ay içerde yatması demek bu adamın hiç para kazanamaması demek insanlar garip n yapmaya çalışıyorlar bilmiyorum ama bildiim bişey warsa bize bu konuşulan affıda çıkarmazlar:(((((ama dağdan inenlere çıkarırlar..

    YanıtlaSil
  116. slm arkadaşlar başbakanımız amelyatta orda oldu için bu iş uzarmı

    YanıtlaSil
  117. arkadaşlar ilgili yerlere fax,mail, twitter ve özellikle vekilleri aramayı ihmal etmeyelim.bu işin biteceğini bilsek bile hzlandırmak için elimizden gelen baskıyı yapalım.

    YanıtlaSil
  118. Adidas199814 Mayıs, 2013

    Bende başvurdum haber bekleyecegim kısa zamanda gelirmi

    YanıtlaSil
  119. kadeşim üzülme allah büyüktür inşallah cıkacab bende aynı kanundan mahkum oldum ve eşimde telefon ve mailere devap inşallah bitecek sende ara derdini anlat ayrıca allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  120. evet evımde imzaladım ama taahhad oldugunu bılmıyordum daha sonra mahkeme kaıdı geldı bende korkudan mahkemeye gıtmedım borcum bır bankaya 1500 tl

    YanıtlaSil
  121. Uguroruncu727214 Mayıs, 2013

    selamlar arkadaslar bende 6 adet dosyadan dolayi 18 aydir turkiye disinda hayatimi idare etmeye calisiyorum benim gecen cek ile ilgili gorusmeler sirasinda meclisde bir kursudeki milletvekilinin onumuzdeki haftada bu taahudu ihlalinde gorusulup onuda kaldiracagiz dedigini duydum ama inceldegimiz kadar tasari ve tekliflerde goremedimama benimde cevreden duyumlarim kalkacagi yonunde insallah kalkar

    YanıtlaSil
  122. yurtdisi kacak14 Mayıs, 2013

    arkadaslar 16 2 2012tarihinde taahhudihlal infaz konusu meclisde adalet komisyonu gundeminde lutfen sesimizi duyuralim gerekli vekillerimiz ve diger kisiler vasitasiyla herkes elinden geleni yapsin lutfen

    YanıtlaSil
  123. KANAYANYARA14 Mayıs, 2013

    sn.beyaz
    sadece bir telefon görüşmesinden ufacık bir alıntı:
    çek yasasında olduğunuz gibi birlik olun kamuoyu yaratın
    telefonları arayın-mesaj atın mail atın-fax çekin korkmayın aramaktan
    çıkacak ama aynı çekte olduğu gibi yoğun baskı var karşıdan
    kimin sesi çok çıkarsa o olur
    hakkınızı aramayı bırakmayın..
    NOT:BİR TELEFON GÖRÜŞMESİNDEN ALINAN SÖZLERDİR...

    YanıtlaSil
  124. Kayamatin1914 Mayıs, 2013

    benim 9500 tl borcum vardı yarısını ödedim 5000tl nin altına düstü gene hapis varmi şimdi ödeyemiyorum işlerden dolayı

    YanıtlaSil
  125. taahüdü ihlale af var mı?

    YanıtlaSil
  126. arkadaşlar 3. pakette taahüdü ihlale af var mı? cevaplayınız

    YanıtlaSil
  127. slmlar taahhüdü ihlal ile ilgili bır acıklama veya herhangıbı bır sey varmı bılgısı olan cevap verebılırmı tum bakanlara mılletvekıllerıne mail gonderdım ama konuyla ilgılı sagolsunlar gerı donen kımse olmadı yardımınıza ihtiyacım var arkadaslar

    YanıtlaSil
  128. ARKADAŞLAR TAAHÜDÜ İHLALE CEZA KALKICAK BAKANLARA MAİL ATIP SESİMİZİ DUYURALIM.

    YanıtlaSil
  129. arkadaşlar durmayalım milletvekillerini arayalım baskı oluşturalım .derdimşzi anlatalım.YETER ARTIK BORÇTAN DOLAYI KİMSE HAPİS YATMASIN.... 21. YÜZYIDAYIZ .... YAŞASIN ÖZGÜRRLÜK... kimse hapiste borç ödeyemez.

    YanıtlaSil
  130. taahhüt ihlali haftaya kaldı arkadaşlaar herhalde bı aksılık daha cıkmassa tabikiii kanun cıkıncıya kadar bızımde canımız cıkacak anlasılan

    YanıtlaSil
  131. Bahadir_balaban14 Mayıs, 2013

    benimde ihlalden 3 ay hapias çıktı itiraz edecem 2 çocuk okula gön. işim yok çaresizim

    YanıtlaSil
  132. arkadaşlar abim cezaevinde tahhüdten yatıyo bu nasıl iş ya çek cezası kalkıyo hahhüd cezası kalknıyo zaten herkes tahhüd veniş çek cezasınıda kaldırmasaydı neye yaradıki.alacaklıların hepsı tefeci devlet hani tefecileri cezalandırıyordu tefeciler elini kolunu sallayarak gezi. şikayet etim birini azdaha beni ceza evine atıyorlardı nerede adale devletin hakimide poliside rüşvet yiyi paran varsa sende varsın yoksa sen bi ölüsün bakdana devle borçtan insanları cezaevine atıyo.biz bu alacaklı olan insanlar için askerlik yapmadıkmı savaşmadıkmı ama yapacak bişey yok boynumuzu büküp bekleyecez

    YanıtlaSil
  133. kanatsızkelebek14 Mayıs, 2013

    Arkadaşlar 1 saat önce showtv.de haberlerde taahhüdü ihlalle ilgili bir haber vardı.hapisin kaldırılmasıyla ilgili eğer böyle bir haber çıktıysa ateş olmayan yerden duman çıkmaz derler. bizim içinde artık umut işiğı görünüyor.mesajlara mail atmalara aramalara devam başaracağız.

    YanıtlaSil
  134. Kir_cicegim_7014 Mayıs, 2013

    ersin

    YanıtlaSil
  135. ben ersin benim 2 adet dosyadan 6 ay çıkmıs hapis cezam var ne yapacağımı bilmiyorum sürekli kaçıyorum yakalanmamak için bnuna bir çözüm bulalım arkadaşlar bastıralım sesimizi duyuralım

    YanıtlaSil
  136. Adidas199814 Mayıs, 2013

    Arkadaşlar bütün telefonlara mesaj attım sizce bunlar tel. bakıyorlarmı yada bu cep numaralarınımı kullanıyorlar. inşallah açarlar okurlar azıcık vicdanları sızlar.da yola gelirler sonuçta borç borçtur mutlaka ödenecek hapis yatan adamda kolay kolay ödemez zaten
    bir bedel varsa cezamı çektim der sallar bence caydırıcı bir sebep degil::.benim düşüncem

    YanıtlaSil
  137. arkadaşlar mail atmaya devam..

    YanıtlaSil
  138. Sevginaydin14 Mayıs, 2013

    merhaba baransel,yurt dışı çıkışlarda bu dediğiniz konu nasıl işliyor,sınırda yakalama çıkarmı.GBT-de çıkmaması,hudut kontrollerinde de çıkmaması gerekiyor,sadece bir yorum....bilgim yok

    YanıtlaSil
  139. yurt disinda taahhudu ihlalden arama olmaz

    YanıtlaSil
  140. Mahirfettah14 Mayıs, 2013

    taahüdü ihlal GBT DE CIKMIYORMU...BUNUN BİR TARİHİ VARMI ..ARKADAŞLAR...BENİM DOSYAM 2010 SENESİNİ EKİM YADA KASIM AYI FALANDI AGIR CEZADAN ONAYLANDI İTİRAZIM SONUCU ZAMAN AŞIMI NE ZAMAN OLACAK PEKİ...

    YanıtlaSil
  141. çeke çıkan bizlerede çıksın allah rızası için

    YanıtlaSil
  142. 2 yıldır fare gibi oldum siğorta ve bağkurb yok 2 çoçuk okuyor daha küçük saklanacak delik arıyorum dışarda olsam şimdiye öderdim izdivaç programı serede seyrede 251 kişiyi evlendirdim içeriyeb girsem kim bakar bana bukadarmı şerefsiz bir aşağılık adam oldum bu yasa çıkmassa inanın meclisn önünde intihar edecem başka yolu yok allah rızası için bir çare bir fırsat daha

    YanıtlaSil
  143. baransel4114 Mayıs, 2013

    taahhüdü ihlalden 2 yıldır kaçabildiysen artık kaçmana gerek yok bence. çünkü 2 yıl sonunda dava düşüyor beraat ediyorsun zamanaşımına uğruyor. kesinleşmiş hükmün çıktığı tarihten itibaren 2 yılı doldurduysan artık kaçmana gerek yok.

    YanıtlaSil
  144. baransel4114 Mayıs, 2013

    kullanıyorlar, ben 3 vekil ile bizzat görüştüm.

    YanıtlaSil
  145. baransel4114 Mayıs, 2013

    panik yapma lütfen hangi mahkmeden olduğunu biliyorsan öncelile o mahkemenin kalemini ara. tc kimlik numaranı söylersen sana gerekçeli kararın yazıldığı tarihi ve kesinleşmiş tazyik hapsinin ne kadar olduğunu ( muhetemelen 3 aydır) söyler. sende o tarihten sonra 2 yıl geçtiyse infaz savcılığına müracaat edip düşümünü yaptırabilirsin. ayrıca nisan 2011 tarihinden sonra çıkan mahkeme kararları GBT de görünmüyor. yani yol da yapılan bir kimlik kontrolünde sizi alıp götürmezler. sadece sistemde kayıtlı olan mernis adreslerinize gidilir ve orada yoksanız kolluk kuvvet tarafından tutanakla savcılığa bildirilir. yani diğer adi suçlar gibi türkiyenin heryerinde gbt ile aranmanız çıkmaz.

    YanıtlaSil
  146. Tarik_samanci14 Mayıs, 2013

    meclis komisyonundaki herkese mail yolladım yalnız sadece dilek akagün yılmaz a yollamadım arkadaşlar. kendisi chp uşak milletvekili. benim memleketim uşak. kendisi icra avukatıdır, yani bizim sorunlarımıza bırakın yardımcı olmayı daha zorlaştırır. ben aynı zamanda chp üyesi olduğumdan ön seçimde karşısında yer aldım yani iyi tanıyorum. çek yasası komisyondayken en çok karşı çıkan oydu bunu bilmenizi isterim.

    YanıtlaSil
  147. cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  148. Selenfunda14 Mayıs, 2013

    gerçekten tahahütü ihlal suçu gbt de çıkmıyormu biz ilçede oturuyoruz il merkezine gitmemiz gerekiyor eşime ihlal suçundan yakalama çıktı yolda durdurup kimlik sorarlar korkusundan gidemiyoruz bu doğruysa ii olacak

    YanıtlaSil
  149. baransel4114 Mayıs, 2013

    şunu bilmekte fayda var selenfunda, 2011 nisandan sonra çıkan kesinleşmiş kararınız varsa mernis adreslerinizde aranırsınız oralarda bulunmazsanız infaz savcılığına tutanakla bildirilir. yani GBT sorguamasına girmekten korkmanıza gerek yok. eğer nisan 2011 den önce çıkmış bir kararrınız varsa o zaman türkiyenin heryerinde aranıyorsunuz demektir. bu ayrımı anlatmak istedim, umarım anlatabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  150. baransel4114 Mayıs, 2013

    çok isabetli bir karar almışsın bence de. ben dilek akagün yılmaz ile birerbir görüştüm ve dediğin gibi nerdeyse beni dövecekti. yani bana bir '' ver adresini hacze geliyorum'' demediği kaldı, onu da biraz daha konuşsak söylerdi heralde. bu konuyla turgut dibek ve ali rıza vekillerimiz daha ilgili olduğu izlenimini edindim.

    YanıtlaSil
  151. Sevginaydin14 Mayıs, 2013

    merhaba,benim cezam nisan 2011 tarihinden sonra.GBT-de görünmüyor diye işaret etmişsiniz....peku bu eskiden olduğu gibi hotelde konaklamada,yurtdışı çıkışlarda v.s gözükmüyormu?

    YanıtlaSil
  152. baransel4114 Mayıs, 2013

    söylediğiniz gibi herhangi bir GBT kaydı ile aranmadığınız için ne polis kontrolünde ne otel konaklamalarında ne de başka adli işlemlerin hiçbirinde aranmanız görünmez. sadece sizi arayan birim mernis adresinizin bağlı olduğu ilçe emniyet veya ilçe jandarmadır. onlarda iş takibini sadece evrak üzerinden yaparlar. GBT kayıtlarında suçlu gibi aranmanız çıkmaz.

    YanıtlaSil
  153. benim babamda taahhüt ihlal yüzünden 15 gün önce ceza evine alındı.ben böle saçmalık görmedim.nerdir bu nasıl bi anayasamız var babam şuan içerde borcunu kim ödüyo HİÇ KİMSE borç yine aynı.aynı olmasından ziyade oraya para yatırmaktan bizim elimizde avucumuzda olanda gitti.lanet bi yer 12 kişilik odada 38 kişi kalıyorlarmış.bumudur devletimizin düşene yaptığı. o.ç apo yu besle adalarda garibanı burda sömürr.. allahım herkese yardım etsin ve biran önce kurtarsın.

    YanıtlaSil
  154. http://www.cekmagdurlari.com/2012/02/kredi-kart-borcu-ve-ev-hacizleri.html

    YanıtlaSil
  155. bu adamın chp li olması da mümkün değil ama hasbelkader girmiş bir şekilde arkadaşlar böyle rezil beyinsiz insanını düşünmeyen bir adama chp li demek zoruma gidiyor

    YanıtlaSil
  156. Arkadaşlar bir konu sormak istiyorum bilen bir arkadaş cevaplarmı acaba;
    2006 yılında bir banka borcu nedeniyle taahhüt imzalammıştım taahüdümü yerine getiremedim şimdi o taahüdümle ilgili olarak yani 2006 yılında imzalamış olduğum konu ilgili bir karar çıkartılabilirmi bilen bir arkadaş cevap verirse sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  157. aynı çeke imza atıp aynı borca taahütte bulunduğum iş ortağımla beraber iki dosyadan 6 ay hapis cezamız kesinleşti geçen sene mart ayında.alacaklı firma ben borcun bir kısmını ödediğim için benden para talep etmiyor.ortağım şu an yakalanıp cezaevine kondu.bende yakalanma korkusu yaşıyorum.alacaklı tek taraflı benim adıma şikayetini geri alabilirmi.ne olur bir bilen varsa cevap yazsın

    YanıtlaSil
  158. nereden nasıl takip edeceğim bana bir yol göster ilk defa nete giriyorum lütfen

    YanıtlaSil
  159. Kalender_060614 Mayıs, 2013

    Mahkeme onayından sonra 2 yıl yakalanmazsanız zaman aşımından düşer.

    YanıtlaSil
  160. Sevginaydin14 Mayıs, 2013

    çok teşekkür ederim,yurt dışına çıkmam gerekiyordu yakalanırım diye
    erteliyordum.ALLAH hepimizin yardımcısı olsun

    YanıtlaSil
  161. meraba bişey sorabiliriym ordaysanız,benm de 2011 nisan ayında kesinleşmiş icra taahhüdünden 3 ay hapis karaı çıktı,bu gbt olduğum da yol da trafik de çevirme de gözükmicek mi?teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  162. kanatsızkelebek14 Mayıs, 2013

    taaahhütle ilgili show tvide haber vardı inşaallah kalkacak

    YanıtlaSil
  163. yurt dısına aramalarda gozukmuyormu lutfen ıyı bılen cevap versın allah rızası için annem yurt dısında hasta borcdan dolayı gıdemıyorum yanına

    YanıtlaSil
  164. erol bey yurt dısınd aranma olmadıgını bılıyorum sorun su yurt dısına cıkmam ıstedıgımde cıkabılıyormuyum....gbt de gorunmuyorsa bu suc gumruklerde gorunurmu

    YanıtlaSil
  165. Taner Hira14 Mayıs, 2013

    helal olsun sana ustam....allah katında sen senı üzen yuvanı yıkan sana acıları yasatanlardan daha onurlu ve serefli bir insansın kızına olan sevdan çok güzel bende senin durumundayım ama kızım yavrum beni çok seviyor bende ayrıldım ama kızım annesinde benden kopmadı her hfta sonu buluşuyoruz sakın moralını bozma kızını devamlı ara sor oda bır gun senı affedecek senı anlayacakdır sakın ayrı durma.....ben de senın yasadıklarını yasadım.....bende denızlıde kalıyorum eğer iş konusunda sıkıntın devam ederse buyur gel denızlıye allahın ıznıyle her zaman bır ekmek verır cenabı allah ve bölüşürüz...amaç basımızı sokacak bır ev yıyecek bır lokma ekmekse şerefsizlere inat olsun dıye serefli mücadeleyi hep beraber verelim....
    taner.hira@gmail.com zor durumda olan tum kader dostlarım ben denizlide yasıyorum ve bu mailden bana ulaşa bilirsiniz .....bu mucadele yokluk uzerınden hayatı olumsuzluklara mahkum edılmıs bızlerın mucadelesidir.....yıkılmak yok olmak yok gerekırse gıdıp 3 ay yatacağız ama mucadeleye devam......

    YanıtlaSil
  166. bunu bır avukat sıtesınden aldım anlasılacagı uzere gbt de gorunmuyoruz avukatlar cok uzulmus:)

    YanıtlaSil
  167. Arkadaşlar bugün mecliste görüşülen bu konu taahhüdü ihlallerle mi ilgili anlayamadım da :((
    5.- (S. Sayısı: 136) İstanbul Milletvekili Mehmet Doğan Kubat’ın; Ceza ve Güvenlik Tedbirlerinin İnfazı Hakkında Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi ile Kırklareli Milletvekili Turgut Dibek’in; 5275 Sayılı “Ceza ve Güvenlik Tedbirlerinin İnfazı Hakkında Kanun”da Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun Teklifi ile İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu ve Adalet Komisyonu Raporları (2/241, 2/84) (Dağıtma tarihi: 16.1.2012

    YanıtlaSil
  168. taahüdü ihlaal14 Mayıs, 2013

    ağlasınlar sızlansızlar ge beeeeeeeeeeeeeee ceye kadar

    YanıtlaSil
  169. taahüdü ihlaal14 Mayıs, 2013

    hayır buda güzel tarafı bizce

    YanıtlaSil
  170. taahüdü ihlaal14 Mayıs, 2013

    duydular kardeşim duydular bugün sabah 8 civarı sayımn vekilimiz tv 8 de bunu dile getirmiş

    YanıtlaSil
  171. baransel4114 Mayıs, 2013

    kararın sana tebliğ edilmesini bekle. tebliğ tarihinden itibaren 7 gün içinde bir üst mahkemeye itiraz etme hakkın var. bu hakkını mutlaka kullan sana yaklaşık 40-45 gün kazandırır. daha sonra adalet bakanlığı ceza işleri dairesine yasa yararrına bozma isteminde bulunursun. muhtemelen bu yapacağın itirazlar sana sadece zaman kazandıracaktır. onun dışında itirazlarına muhtemelen red glecektir. öncelikle borcunu ödemeye veya alacaklı ile anlaşmaya çalışmanı öneririrm eğer bunlardan da bir sonuç alamazsan adresini değştir ve kararın kesinleşmesinden itibaren 2 yıl kaçmaya çalış. 2 yıl sonunda cezan düşecektir. GBT ile aranmadığın için sadece nüfusta kayıtlı olan mernis adreslerinde savcılık arama yapar seni bulamazlarsa tutanak tutulur ve infaz savcılığına bildirirlir. yani diğer suçlar gibi türkiyenin her yerinde GBT ile aranmanız çıkmaz.

    YanıtlaSil
  172. arkadaşlar bende taahhüdü ihlalden 17 11 2011 de 3 ay ceza aldım bi üst mahkemeye itiraz dilekçesi verdim daha infazım verilmemiş ne olucak çok merak ediyorum diken üstünde yaşıyorum dilekçemde borcumu ödemediğimden değilde ÖDEYEMEDİĞİMDEN OLDUĞUNU ANLATMAYA çalıştım ve birkaçtane ödeyemediğim icralık olmuş dosyalarıda dilekçeye ekledim itirazımın sonucu ne olur .fikri olan varsa ne olur yazsın beklemekten kafayı yiyicem zaten işlerim bozuk bi de içeri girersem ne yapıcam sonum ne olucak düşünmekten beynim sulandı sinirli çekilmez biri oldum .ayrıca şunuda belirtmek isterimki ben bu duruma ticaretle uğraşırken işlErimin ters gitmesi ve yanlış kişilerle iş yapmam ve İNSANLARA GÜVENMEM SEBEBİ NDEN bu duruma düştüm .ALLAH onları bildiği gibi yapsın.ayrıca bu çıkacak son yasa ile hapis cezası kalkacakmı bilgisi olan lütfen cevap yazsın.ALLAHIM benim durumumda olan herkese yardımcı olsun .cevap yazanlara şimdiden teşekkür edrim ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  173. Tarik_samanci14 Mayıs, 2013

    arkadaşlar bugün 19 şubat. tam bir yıl önce bugün pazartesiydi ve dilek akagün yılmaz hanım benim evime icraya geldi. 10 yaşındaki kızımın küçücük notbookuna kadar kaldırdı gitti. bu onun son avukatlık işiydi daha sonra chp den milletvekili aday adayı oldu. ne kadar karşısında olsamda uşak taki bazı sermaya grupları onu destekledi (OKTAŞ, YALIM GRUBU) inanın şimdi meclis tv ve halk tv de onu gördüğüm zaman tüylerim diken diken oluyor, kendisi bir ceza avukatı değildir, icra avukatıdır. tv de hukuk konusunda atıp sıkılarken ağlıyorum sinirimden. bu olaydan sonra çektiğim acıların haddi hesabı yok arkadaşlar. ticaret hayatımı bitiren bu kadındır. ismimi, memleketimi yazmaktan çekinmiyorum çünkü bunu bizim memlekette herkes biliyor. işlerim bozulduğu için eşim beni terketti, boşandım, kızım; dünyada herşeyden çok sevdiğim çocuğum benimle görüşmek istemiyor. memleketi terkedip antalyaya geldim. tam üç aydır iş arıyorum, bazen evleri boyayarak harçlığımı çıkarıyorum. daha önce halkbank ta müfettiştim sertifikalarımın haddi hesabı yok. karşılıksız çek kesmekten ve taahüdü ihlal suçunu işlememden dolayı kimse bana iş vermedi şimdiye kadar. insanlar cüzzamlıymışım gibi davranıyor.

    YanıtlaSil
  174. Gulayidali14 Mayıs, 2013

    Benimde 7 yaşında bir oğlum var ben taahhüdü ihlalden ceza aldığımda 5 yaşındaydı ona kıyamadım 3 ay bırakamadım.nisanda zaman aşımım doluyor.bu süreçte işim tamamen bitti.yeniden ayağa kalkmaya çalışıyorum.bana bunu yapanlar da eski eşim ve ortağımız olan arkadaşı.şimdi de oğlumun velayetini kaybetme korkusu ile yaşıyorum.bana göstermez diye.oğlum da beni görmek istemiyor sürekli beni kötüledikleri için.gerektiği kadar zaman harcayamıyorum diye çünkü ayakta kalabilme çabası içindeyim.Ben de kadındır halden anlar diye Dilek hanıma özellikle yazdım uzun uzun.Kimbilir belki etkili olur diye dua ediyorum şimdi.Tarık bey Allah yardımcımız olsun hepimizin..düştün mü kalkmak zor ama inancınızı kaybetmeyin.Daha önce başaran kişi biz değilmiyiz hayata sıfırdan başlamadık mı?Allah yardım edecek her inişin bir çıkışı var.

    YanıtlaSil
  175. inşallah bir an önce başarırız çek kanunu nasıl onaylandıysa bunu da yapmak zorunda kalacaklar

    YanıtlaSil
  176. valla kusura bakma da bankalara hiç acımıyorum zira burda ki insanların çoğu gerçekten ya borcunu ödeyemiyodur ya da banka mağdurudur..bankalar aidat işletme vs ücreti adı altında hesabınızdan size sormadan para çekiyor..hemde karşılıklı belirlenmesi gereken bir meblayı tek taraflı olarak size bildirim yapmadan çekiyor..adı hırsızlık olmuyor..hapse atmıyorlar bunu yapanları ama borcunu ödeyemeyeni hapse atıyorlar..taahüt imzalamak zaten iyi niyet göstergesidir,ayrıca senin gibi mağdur edebiyatı yapanlar nedense hep avukatlar ve bankalar..o yüzden sizlere hiç acımıyorum..milyonlarca dolar kar açıklayan bankalar acaba hangi dramların üzerinden kazanıyor bu paraları??? vah vah milyonlarca dolar kar açıklayan bankam borcumu ödemediğim için ne durumda acaba...? vay anasını..

    YanıtlaSil
  177. evet hepimiz mağduruz ya borçlarını ödemediğimiz kişiler ne durumda diye düşüneniz var mı? Bizler hak etmediğimiz paralar ile güzel günler yaşarken o parasını ödemediğimiz ödeyemediğimiz insanlar ne olacak. İşlerimiz iyi gitseydi biz kazandıklarımızı onlar ile paylaşırmıydık acaba. Bir düşünelim. Bu arada üzülmeyelim çekte cezada bir süre sonra geri gelecektir. Zira bizleri kurtarmak için yaptıklarını düşünecek kadar saf olmamak lazım. Büyük vurgun yapanlar kurtarıldı. Şimdi onlar yeniden piyasaya girecekler ancak onların çarklarının tekrar dönebilmesi içinde çekten cezaya şiddetle ihtiyaç olduğunu unutmayın.
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  178. Sevginaydin14 Mayıs, 2013

    üçüncü pakette çıkması beklenmiyormu?

    YanıtlaSil
  179. Furkan TOTA14 Mayıs, 2013

    selamlar bu yasa ne zaman çıkacak durumumuz çok kötü babam cezaevine girdi 6 ay cezası var yasa çıksa çok iyi olacak ne zaman yürürlüğe girecek bilgisi olan arkadaşlar lütfen cevaplayınız.

    YanıtlaSil
  180. Escape3434514 Mayıs, 2013

    arkadaşlar bunu hep soruyoruz ama ben yine sorayım ağusto 2011 de kesinleşen bir taahhut cezası gbt de kesin çıkmazmı diyorsunuz ben polisi ne zaman görsem tüyoyorum nerde olursam olayım zaten bölgemin çok dışına çıktım yani kaçmama gerek yokmu bu kesinmi veririz kimliği kapmasınlar sonra başına gelen biri varmı

    YanıtlaSil
  181. ARKADSLAR SLMLAR BENIM 2003 YILINDA ACILMI BIR İCRA DOSYAM VAR DAHA HENUZ HIC HACZE GELMEDILER SADECE 2003 YILINDAN BERI HERGUN TEL EDIP BUGUN HACZE GELECEZ YARIN HACZE GELECEZ DIYOLAR BORCUN YARISINDAN COGUNU ODEDIM FAKAT DAHA SONRA RAHATSIZLANDIM VE SUANDA CALISAMIYORUM DR TARAFINDAN CALISMAM YASAKLI SIGORTALI OMADIGIM İÇİNDE BIR GELIRIM MALASEF YOK ANNEMIN EMEKLI MAASIYLA ZAR ZOR GECIMIMIZI SAGLIYORUZ SORMAK İSTEDIGIM SORUM İSE ARKADASLAR BU YENUI CIKACAK İCRA YASASI BENI KAPSARMI KIMI ARKADASLAR HAYIR SENI KAPSAMIYOR DIYO KIMILERI İSE EVET KAPSAR DIYOR KAFAN ALLAK BULLAK OLDU BANA BU KONUDA BILGI VERECEK BIR ARKADAS OLURSA BENI HASTA YATAGIMDA COK MUTLU EDER SAYGILARIMLA GÜNEŞ..........

    YanıtlaSil
  182. KARADENİZ TV DE SOSYAL BİR YARAYA DÖNÜŞEN EV HACZİ VE TAAHHÜDÜ İHLALLER İLE İLGİLİ RÖPORTAJ YAPILACAKTIR.

    BU SOSYAL YARANIN BİR AN ÖNCE SONLANMASI İÇİN KATKIDA BULUNMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIMIZI SİTEYLE İRTİBATA GEÇMELERİNİ BEKLİYORUZ.
    GSM: 0541 872 51 98
    E-Mail:> f_c_hasretimsin03@hotmail.com

    YanıtlaSil
  183. arkadaşım gbt deçıkar senin cezan kesinleşmiş bu borçu ödemediğin sürece kalaman kalkmaz

    YanıtlaSil
  184. efendim uzlaşma adıaltında avukatlık burosunda şözleşme imzalarsan onun adına tahüütü ihlal diyorlar banka kart borçundan hapisyok yanlız avukatla yapılandırma adı altında tuzaga girersen her imza 3 ay hapis teşk

    YanıtlaSil
  185. efendim uzlaşma adıaltında avukatlık burosunda şözleşme imzalarsan onun adına tahüütü ihlal diyorlar banka kart borçundan hapisyok yanlız avukatla yapılandırma adı altında tuzaga girersen her imza 3 ay hapis teşk

    YanıtlaSil
  186. İNŞALLAH....

    YanıtlaSil
  187. böyle bir konuşmayı dinediniz mi?

    YanıtlaSil
  188. Tarik_samanci14 Mayıs, 2013

    umarım bu cümleyi benim için kurmamışsındır

    YanıtlaSil
  189. selam arkadaşlar 2007 yılında iflas ettim çekler döndü yakalanmam çıktı şimdi nasıl oluyor gbt ye girsem çıkarmı

    YanıtlaSil
  190. yazıyı okudum ama sonuç cıkaramadm..tahüttü
    ihlal cezası ..3 ay kalk tı mı.....gbt sorgusunda tutuklama olur mu....03.04.2012

    YanıtlaSil
  191. bende 6 ay ceza evinde kaldım 20 sene esnaflık yaptım aynı dükkanda
    hiç bir çekim dönmedi..dünya vergi ödedim madalya olarak bende aynışeyi aldım...

    YanıtlaSil
  192. çok güzel artık sesimiz duyulmuş heryerde yeni sesler yeni rumuzlr herkes hoşgelmiş...

    YanıtlaSil
  193. YENİ TICARET KANUNDA TAAHUDU IHLALLER ICIN BIR MADDE VAR 5.000 TL NIN ALTINDA OLAN BORCLARA HAPIS KALKIYOR..BUDA BIR COK KISININ SORUNUNU COZMUYOR O YUZDEN BU GUNLERDE IYI SESIMIZI DUYURMALIYIZ YASA BU SEKILDE GECERSE BIR DAHA GUNDEME GELMEZ BIR COK KISININ SORUNU DEVAM EDER.BU MADDE TAMAMEN DEGISMELI CEK YASASINDA OLDUGU GIBI...EKONOMIK BORCA HAPIS DEVAM EDIYOR YANI...CEK BORCUNA AF VAR TAAHUDE YOK BOYLE HAKSIKLIK OLMAZ BIZIMDE BORCUMUZ VAR DOLANDIRICI OLSAK IMZA ATMAZDIK ISIMIZ RAST GITMEDI ODEYEMEDIK SUCUMUZ NAMUSLU OLMAK MI....LUTFEN SESIMIZI DUYURALIM YOKSA IS ISDEN GECMEK UZERE

    YanıtlaSil
  194. taahüdü ihlaal14 Mayıs, 2013

    ewet kardeşim haklısın ama sesimizin duyulduğu kesin meclisin telefonları kilitlenmiş arıyorum garip sesler cıkıyor

    YanıtlaSil
  195. faizle iş çözülen bi memlekette bunlar olası..okadar akıllı hakim ve savcılarımız varken kimin dolandırıcı oldugunu anlamıyolarmı..hemen hapis cezası....benim 2 ay önce cezam çıktı..daha eve gelen giden yok..herhalde bikaçgüne alırlar beni...gbt de çıkarmı merak ettigim konu bu..

    YanıtlaSil
  196. Taner Hira14 Mayıs, 2013

    sayın yetkılıler lütfen taahudu ihlal cezalarını affedin güldürün garibanların yuzunu mılyonlsarı guldurun.....

    YanıtlaSil
  197. fisher229614 Mayıs, 2013

    AKİM'e yaptığınız müracaat (120221-0403) numarasıyla kaydedilmiştir. Kaydınız, sonuçlandırılmak üzere ilgili merciye bildirilecek ve size geri dönülecektir. AKİM'e gösterdiğiniz ilgi ve destek için teşekkür ederiz. 0312 444 25 44

    AK PARTi İletişim Merkezi (AKİM), halkımızla yönetimi buluşturan bir halkla ilişkiler modelidir. Aşağıdaki başvuru formunu doğru iletişim bilgileri vererek, eksiksiz dolduran tüm vatandaşlarımızın her türlü görüş, düşünce, talep veya şikayetleri değerlendirilerek kendilerine cevabi dönüş yapılmaktadır. İşleminizi daha kolay sonuçlandırarak size daha iyi hizmet verebilmemiz için lütfen TC Kimlik Numaranızı, Telefonunuzu ve Elektronik Posta Adresinizi doğru giriniz. Siz de AKİM'e başvurun, görüş ve düşüncelerinizi yönetime bildirelim.

    YanıtlaSil
  198. Ayhancelik-1614 Mayıs, 2013

    arkadaşlar gbt de çıkmıyordu fakat artık emniyet sorgulamalar uyap üzerinden yapıyor yani nerde olursan ol sorgulamaya girdiğin an içerdesin 90 gün

    YanıtlaSil
  199. A Kadir197614 Mayıs, 2013

    arkadaşım benim ocak 29 2012 de cezam kesinleşti şubat 1 de erzincan da yakalandım .5000 tl lik borcumu aracımı satarak 11000 tl olarak ödedim şubat 7 de tahlye oldum .moralnizi bozmak istemem,ama maalesef durum böyle.ben tüm arkadaşlara sesleniyorum yakalandıktan sonra avukatın tamamen eline düşüyorsunuz.ben hakkımı helal etmiyorum.bu hak ebedi hayatta sorulacak.hepinizn ALLAH yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sitede yer alan yorumlar site ziyaretçilerinin kişisel görüşleridir. Hukuki tüm sorumluluk yorumlayana aittir.